неділя, 23 січня 2011 р.
Фемінізм та церковна дійсність...
Вирішив заторкнути теж популярну так само тему радикального феменізму, зокрема роль жінки у суспільстві, зі зосередженням уваги на переродженні радикального фемінізму у поміркований християнський, не у протистоянні чоловікам, а в гармонії по обидва боки.
До речі, колишній Римський Архиєрей Іван Павло ІІ у своєму відомому листі до жінок, написаному 29 червня 1995 року, дякуючи жінкам різних станів, твердить, між іншим, про потребу найперше визнати факт недостатньої уваги до жінки: чи в минулому, чи тепер... За словами Папи, сучасне суспільство має по-новому відкрити гідність та покликання кожної жінки, будуючи правдивий фемінізм у світлі біблійного вчення.
На жаль, ряд представників фемінізму схибленого сьогодні теж вимагають своїх прав у речах не цілком достойних чи дозволених у рамках гріха також: борються за права лесбіянок, розпусних повій; хочуть певні жіночки бути нині священиками чи ними керувати (згадайте декотрих "побожних" старших жінок по церквах, для прикладу, УГКЦ чи конфесій Православ'я). Хтось погорджує традиційним священством навіть у Вселенській Христовій Церкві тощо. Не виходить спеціально заміж.
Є, отже, проблеми. Часто брак послуху, покори теж і зі сторони жіноцтва, як не дивно, неконтрольоване вивищення над представниками сильної статі. Декотрі крайні феміністки теж присутні і в сучасних католицьких монастирях...
Довідуємося, що, мовляв, слов фемінізм сконструював французький соціаліст-утопіст Шарль Фур'є у кінці XVIII ст., вважаючи, що «соціальний стан жінок є мірилом суспільного прогресу». Він, отже, іменував феміністами прихильників жіночого рівноправ'я.
К. Рутвен («Феміністичні літературні дослідження: Вступ», 1985) нараховує вісім типів феміністок:
* соціофеміністки,
* семіофеміністки,
* психофеміністки,
* марксистські,
* соціо-та семіомарксистські,
* лесбіянські
* «чорні» феміністки, перейняті сублімованими формами теоретичного, точніше міфізованого мислення.
Якщо навіть узяти українську письменницьку творчість, то теж відомо і про феміністичні напрямки Ольги Кобилянської.
Боже Слово про жінку та її відповідні християнські дії. Дивіться тут.
Навіть святкування 8-го березня має, як виявляється, феміністичну основу... Тому фемінізм нас оточує скрізь. Згубний не виняток.
Мітки:
анархія,
віяння,
моральність,
погляд,
права жінок,
фемінізм,
Християнство
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар